Wat onderscheid ons van andere kantoren?

Wij doen er echt alles aan om u goed van dienst te zijn. Helpen bij de groei en ontwikkeling van uw onderneming of het zoeken van manieren waarop u fiscaal kunt besparen. Daar halen wij plezier en voldoening uit.
Ook wij omarmen de steeds verder gaande mogelijkheden die de automatisering ons biedt, maar persoonlijk contact met onze klanten vinden wij van essentieel belang. Door met onze klanten in contact te blijven weten wij wat zich afspeelt bij onze klanten en kunnen wij hier onze dienstverlening op afstemmen.

Bij ons staat de klant altijd centraal. Wij ontzorgen onze klanten volledig, zijn goed bereikbaar, komen afspraken altijd na en spreken uw taal.

Onze werkwijze

Kennismakingsgesprek

Heeft u interesse in onze dienstverlening? Tijdens een kennismakingsgesprek kunnen we elkaar beter leren kennen en de wederzijdse verwachtingen op elkaar afstemmen.

U ontvangt een vrijblijvende offerte

Na het bespreken van uw wensen kunnen wij een vrijblijvende offerte op maat uitbrengen. Hierdoor heeft u vooraf duidelijkheid over de kosten..

Onboarding van de klant

Bij de onboarding leggen wij aan u uit hoe u onze systemen werken en zetten wij voor u op een rij wat u wanneer van ons mag verwachten.

Actief contact

We houden actief contact, dus niet alleen op de standaard momenten (belastingaangiften, jaarrekening, etc.). Zo weten we wat er echt speelt en wat nodig is voor het beste resultaat voor u..

Jaarlijkse evaluatie

Jaarlijks evalueren wij onze dienstverlening samen met u om vast te stellen of de dienstverlening nog aan uw verwachtingen voldoet.

Geïnteresseerd?

Neem vrijblijvend contact met ons op en maak onder het genot van een kop koffie kennis met onze dienstverlening. Laat u verassen!